سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لحظه های از دست رفته


ساعت 4:8 عصر پنج شنبه 87/6/21

سلام دوستان خوب وعزیزم من دوست شما مهرناز هستم از این که به وبلاگ من اومدید خیلی خوشحالم وبه شما خوش امد می گویم امید وارم از این وبلاگ من خوشتون بیاد من منتظره نظرهاتون هستم.

 

می خوام یه مطلب درباره ی خاطره ها براتون بگم تا شاید یکم قدرشو بیشتر بدونید.

 

زیبا ترین چیز در زندگی همان خاطره ها هستند

 

 گرچه ازهم دور میشویم ودلتنگ هم می شویم هیچ چیز در این دلتنگی ها به سراغ  ما نمی اید به جز خاطره ها

  

که باعث میشود عشق های قدیمی تازه شود وعاشق ها عاشق تر شوند.

 

پس تو هم بیا به حرمت عشق پاکمان از من یاد کن وخاطره هایم را از یاد مبر که تنها خاطره هایم لحظه های با تو بودن است

 

یاد بگیرید اونی که اینو نوشته نصف شما هاست اگه می خواید بگید ما هم میتونیم برام مطلب بنویسید وبفرستید.


¤ نویسنده: مهرناز رجایی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
1
:: بازدید دیروز ::
4
:: کل بازدیدها ::
3541

:: درباره من ::

لحظه های از دست رفته

مهرناز رجایی
عاشقانه بیبهانه دیوانه کنننده همچون مجنون دوستت دارم

:: لینک به وبلاگ ::

لحظه های از دست رفته

:: اوقات شرعی ::

:: خبرنامه وبلاگ ::